Zanim sięgniesz po telefon lub napiszesz długi list do obsługi sieci
Jeśli zaobserwują Państwo problemy z dostępem do Internetu, to należy spokojnie upwenić
się, czy nie wynikają one z nieprawidłowej pracy Państwa komputera. W przeciwnym przypadku wezwanie
obsługi bardzo często skończy się opłatą za sprawdzenie działającego porpawnie przyłacza.
Dlatego przed zgłoszeniem problemu należy zebrać jak najwięcej informacji o jego naturze, co przy
okazji pozwoli wykluczyć problem po stronie Państwa komputera. Dzięki temu przy zgłaszaniu problemu
czas spędzony przy telefonie lub klawiaturze komputera nie pójdzie na marne. Często też
okaże się, że problem faktycznie jest daleki od sieci i znajduje się wewnątrz domowego komputera.
Awarie się zdażają i zdażać się będą, taka jest już natura urządzeń technicznych.
To jak często się zdażają (szczególnie awarie tego samego typu) oraz jak szybko są
usuwane zależy już jednak od ludzi. LNET robi wszystko aby na bieżąco i jeszcze przed
Państwem zauważyć wystąpienie awarii i zrozumieć jej istotę (informacje o zaobserwowanych
awariach obsługa umieszcza w dziale aktualności:
info Techniczne).
Jednak nie wszystkie awarie obsługa jest w stanie dostrzec szybciej niż użytkownicy,
a niektóre potrafią być całkowicie niewidoczne od strony sieci i wymagają obserwacji
po stronie użytkownika.
Jeśli zauważą Państwo problemy w działaniu sieci, pierwszą czynnością jaką należy
wykonać jest samodzielne sprawdzenie, czy problem leży po stronie domowego komputera,
czy też wewnątrz sieci LNET. Pomoże w tym przygotowany przez obsługę
poradnik.
Gdy już są wszystkie dane i pewność, że komputer działa poprawnie
Należy zgłosić swój problem obsłudze sieci:
telefonicznie: |
42 6726551, 607854447, |
za pomocą wiadomości SMS: |
607854447, |
bądź wysyłając list na adres: |
bok@Lnet.pl. |
W ostatnim przypadku, list należy wysłać ze swojego komputera w sieci LNET, z adresem
zwrotnym wskazującym na własne konto znajdujące się na serwerach Lnet. Jeśli wysłanie
wiadomości w ten sposób jest niemożliwe, do listu, w celu identyfikacji, koniecznie
należy dołączyć swoje imię i nazwisko, adres lokalu, w którym świadczona jest usuga oraz numer klienta Lnet (NKL).
|